Geef uw gebruikersnaam en wachtwoord in:
Blijf ingelogd:
Paswoord vergeten?

Bestuursleden

Neos zkt. HR- en Office Manager!
Ben jij de nieuwe collega die we zoeken?

 

Neos staat en gaat voor een bruisend verenigingsleven van meer dan 33.000 ondernemende senioren in Vlaanderen. 2.000 bestuursvrijwilligers in 222 lokale Neos-clubs zorgen ervoor dat actieve senioren een fijne dag beleven samen met gelijkgezinden uit de gemeente. De bestuursvrijwilligers kunnen volop rekenen op ondersteuning, inspiratie en vorming vanuit het Neos-secretariaat.

 

Een nieuwe functie
De functie van HR- en Office Manager binnen Neos vzw is nieuw. Met een groter wordende Neos-ploeg, momenteel 18 medewerkers, is het een uitdaging om ervoor te zorgen dat de collega’s goed blijven samenwerken en betrokken blijven op elkaar. Hiervoor hebben we binnen Neos een samenwerkings- en betrokkenheidsbeleid uitgeschreven. Als HR- en Office Manager zorg je voor de context waarin de collega’s zich gedragen naar het samenwerkings- en betrokkenheidsbeleid. Personeelsadministratie hoort daar bij. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie van het Neos Huis, en je ondersteunt de directeur in de uitvoering van zijn taken. Je werkt vanuit het Neos Huis in Sint-Niklaas (eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer).


Wat zit er in jouw takenpakket?
- Uitrol van het samenwerkings- en betrokkenheidsbeleid
- Je bent het aanspreekpunt voor de collega’s voor personeelszaken
- Samen met ons sociaal secretariaat zorg je ervoor dat de verloning van onze collega’s correct verloopt. Je verzamelt daarvoor alle nodige info, je berekent de vakantierechten, … Ook het bijhouden van de aan- en afwezigheden hoort daarbij, evenals het opvolgen van onze groeps- en hospitalisatieverzekeringen.
- Met evenveel plezier gooi jij je op diverse administratieve zaken (zoals het opmaken van arbeidscontracten en policies, het opvolgen van sociale documenten, …).
- De dagelijkse organisatie op kantoor. Dat omvat facilitymanagement – alles wat te maken heeft met het gebouw, van de werking van het aircosysteem tot de kopieermachine – allerlei administratieve taken, aankoop en openbare aanbestedingen, logistieke ondersteuning, … Je kan hierbij rekenen op het vakmanschap van administratief- en onthaalmedewerkers.
- Met jouw organisatietalent optimaliseer je onze workflow’s.
- Je ondersteunt de directeur bij de uitvoering van zijn taken, zoals bij de selectieprocedures (uitschrijven en plaatsen van vacatures…), mee ondersteunen van de functioneringsgesprekken, verantwoording Europese projecten, …


Wie ben je?
- Voor deze functie vragen we iemand met minimum een bachelor Human Resources Management of gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt een zeer goede kennis van personeelsbeleid
- Je kan vlot werken met alle MS Office toepassingen
- Als HR- en Office Manager ben je iemand die betrokkenheid voelt bij de organisatie en besluitvaardig is
- Ethiek, discretie en betrouwbaarheid draag je hoog in het vaandel
- Je kan plannen & organiseren en je bent een vlotte communicator
- Je kan met alle type collega's om
- Stressbestendigheid is zeker nodig, daar je alles moet uitrollen en een overzicht moet bewaren
- Je bent iemand die gaat voor resultaat en je hebt het nodige doorzettingsvermogen
- Je gelooft in de missie en waarden van Neos (lees meer hier)


Wat kan je van ons verwachten?
- Een toffe en uitdagende job binnen een waarden- en missiegedreven organisatie
- Een sympathiek team collega’s en 2.000 enthousiaste bestuursvrijwilligers
- Interessante verloning en extralegale voordelen
- Een 4/5de contract van onbepaalde duur


Ben jij de nieuwe collega die wij zoeken?
Stuur je kandidatuur met C.V. tegen uiterlijk 06/01/2023 aan: Martin De Loose, directeur - Mercatorstraat 92 9100 Sint-Niklaas via martin.deloose@neosvzw.be, tel. 0494 94 74 86

 


 

Download documenten :
Vacature HR- en Office Manager