
Welkom bij Neos Lier
SAMEN GENIETEN IS MEER GENIETEN
Neos Lier werd opgericht in 1992 door een groep enthousiaste vrijwilligers en ook vandaag kunnen wij rekenen op een actief bestuur dat senioren uit Lier en Koningshooikt ,die actief in het leven staan en genieten van mekaars gezelschap, samen brengt door het organiseren van diverse activiteiten.
JE BENT VAN HARTE WELKOM !

In de kijker

Uitstap naar Gentse Floraliën
Neos Lier& Kapelle o/d Bos naar het kasteel van Ooidonk en de Gentse Floraliën.

Reis naar Arnhem en Nijmegen
Samen met Berlaar maakten we een mooi trip met 26 deelnemers. Het weer en de ambiance waren top.

Wandelen met Neos Lier
Bezoek aan de Averegten.
Is je interesse gewekt? Wil je meer weten ?

Iedereen is welkom bij Neos Lier.
